piątek, 15 marca 2013

' Drogi Jeremy,
przez ostatnie dni uczyłam się nie ufać ludziom,- na szczęście na próżno. 
Czasem ludzie są naszym lustrem pokazując nam kim jesteśmy. Każde odbicie sprawia, że lubię siebie troszkę bardziej ' 
                                                                                                        Elizabeth



I co? Zmienił się świat? Ludzie zmądrzeli? Schudliśmy i wydorośleliśmy? Wiem, nie wypada zaczynać wypowiedzi od "i co". Ale po co inaczej formułować pytanie? Czy świat będzie lepszy, kiedy zapytam w ten sposób: Kochani czytelnicy. Zastanawiam się co u was słychać; w jaki sposób potoczył się wasz dzień i toczy wasze życie. Nie wiem czy chciałabym mieć wpływ na życie któregokolwiek z was,- chyba bym się bała, choć z drugiej strony miło by było, jeśli ktoś jednak to moje ględzenie by spożytkował. Mój dzień był dobry. Chyba zbliża się wiosna- wszystko zaczyna mieć sens.
Mogłabym napisać też, że dziś było po prostu fajnie, ale słowa 'fajnie' też nie wypada mi użyć. Wielu rzeczy mi nie wypada. Czasem lepiej jest odsunąć na bok to czego nam nie wolno, bo przekonania innych, często pozostają tylko błędnymi przekonaniami i nigdy tak naprawdę nie były sprawdzonymi doświadczeniami. Nie zawsze piecyk parzy.
Swoją drogą dawno mnie tu nie było, Czasem w autobusie, na chodniku w środku miasta, mam w głowie milion myśli, którymi chciałabym się z wami podzielić. Nie potrafię się logicznie wytłumaczyć, czemu w ostateczności tego nie robię.
Znów mamy weekend. Nie zmarnujmy kolejnego, może właśnie ten zostawi nam jedne z najlepszych wspomnień w naszym życiu. Nigdy nie wiesz, czy jutro nie przytrafi Ci się coś, za czym będziesz tęsknić przez resztę życia... Powodzenia





 ' kiedy umierasz zostają po Tobie jedynie wspomnienia w życiu innych. I kilka pozycji na rachunku... '
piosenka na dziś: ' na ślinę ' happysad




'TAK ZA MNĄ SZALAŁ, ŻE NIE MOGŁAM ODDYCHAĆ'  Jagodowa Miłość

2 komentarze:

  1. Ciekawy blog :) Będę chętnie wpadać i czytać.
    Dziękuję również, że odwiedziłaś mnie. Cieszę się, że podzielasz moje zainteresowanie poezją. U mnie pojawił się nowy wpis. Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię twoje ględzenie:P

    OdpowiedzUsuń